Anneoldum2 Memnun kaldınız mı hastaneden ferit moral e gidiyorum doktordan çok memnunum ama hastane konusunda kararsızım sezeryan olacak
Serap09 Anneoldum2 ablam çok memnun kalmış az önce aradım konuştum 1.5 yıl önce doğum yapmisti temizlik konusunda iyi diyor hemşireler fazla soru sormaya müsaade etmiyolarmis işte azarlar tarzda
Ummuhayra @Anneoldum2 sökeyi bilmiyorum ama ben Kuşadasıda doğum yaptım çok iyi geçti ebeler doktor çok iyiydi yakın diye yazdım :))
Anneoldum2 Ummuhayra aydın kadın doğuma gidicem yine sanırım ilk doğumda orda oldu söke devleti sormam ferit doktordan çok memnun kaldım baya ilgili o yüzden yinede çok teşekkür ederim kuzenimde kuşadasında doğum düşünüyor 🥰❤️