Kendimi bildim bileli hep uzun saç takıntım vardır hep uzun kullanırım uçlarını kestiririm ilk kızımda baya baya uzundu hatta iki aylıkken kızım baya kısa kesmiştim baya dediğim de yine belime kadar 😂
Şuanda 15 haftalık hamileyim saçım baya uzun belimin aşşağısında kestirsem acaba kendimi kötü hissedermiyim yoksa daha mı iyi olur bilemedim🥹🫣