Svl_bktylmz Kızlar merhabaa bugün doktora gittm 6+1 günlük hamilesin dedi keseyi gördük ama kalp atışı duyamadık. Ve betam 10. 000 Di bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi sizce beta düşük mü
aysegulaktrk Svl_bktylmz benim kalp atışı 6.haftanın sonunda duyulmuştu endişelenmeyin inşallah duyarsınız en kısa zamands