İyi akşamlar kızlar haftaya randevu aldım ankara bilkent şehir hastanesine. Daha hiç bilgim yok tüp bebek hakkında. Benim genetik bir hastalık sebebiyle kürtajım var bununla ilgilide heyet raporum var. Devlet rapor olunca ücreti karşılıyormuş ama ilaçlara falan para ödüyormuşuz galiba. Eğer tüp bebek olursa pgtli olucak. Yakın zamanda yaptırıp fiyat konusunda yardımcı olabilecek var mı. Net olarak olmasada en azından fiyat aralığı bilerek gitmek istiyorum ona göre kendimizi ayarlayacağız şimdiden teşekkür ederim