elifcnz canım ben hamilelik öncesi baktırdım. Benim de negatif. Doktorum bunca yıl korunmayı başarmışsın bundan sonra da bir şey olmaz, yine de dikkat et dedi. Evde çiğ et vs çıplak elle dokunma, yiyeceğin et ürünlerinin iyi pişmiş olmasına dikkat et, evinde hayvanın varsa kakasına çıplak elle dokunma, sokak hayvanlarıyla vs içli dışlı olma, dışarda iyi yıkandığına emin olmadığın sebzeleri, yeşillikleri yeme ve evinde de güzelce karbonatlı suyla vs yıka. Korkmana, stres olmana gerek yok. Hamile bir çok arkadaşımın testi hep negatifti.