Merhaba hanımlar 23+4 teyim kontrole gittiğimde sancım vardı doktor rahim ağızımın açıldığını ve kısaldığını söyledi 2.5 mm altındaydı ilk gebelikte böyle bir problem yaşamadım 3 güm oldu Serkilaj oldum ama ağrılarımın olması normalmi regl sancısı gibi batma gibi ve ne kadar süre sonra ayağa kalkabilirim