6 haftalık hamileyim, sol elimin işaret parmağı çıktı ptesi günü. Doktor anlamadı. Röntgene de giremedim. Ama çok şişti parmağım ve ağrıdan duramadım, hayatımda ilk kez çıkıkçıya gittim, yerine taktı (canımdan can gitti tabi) ağrısının bi süre devam edeceğini söyledi. Soğan sar buz koy dedi. Sürekli buz koyuyorum ama bugün ağrısı daha da arttı. Siz de normal mi başına gelen var mı, ne kadar sürer bunun ağrısı ? Parmak hareketim de çok kısıtlı