Kızlar 21 haftalık hamileyim sabahtan beri hiç halim yok belim kopacak gibi ağrıyor hiç iştahım yok bir sefer istifar ettim karnımın alt kısımları falan çok ağrıyor henüz bebek hareketlerini hissetmiyorum ara ara bir atma gibi şeyler hissediyorum ama ayağa kalkınca halim yok belim çok ağrıyor sıcaklardan mı anormal bir durum mı var emin olamıyorum doktora gitmeli miyim