Momy11 Ben ebe olarak yorum yapmak istedim Canım 22. haftada diş eti problemleri hiç azımsanacak bir şey değil, bu hormonlar yüzünden damakta bile ödem olurken diş etleri zaten fena etkileniyor. Kanama, şişlik, zonklamz hepsi olur mutlaka bir diş hekimine görün, çünkü eğer enfeksiyon başladıysa bu hem seni hem bebeği zorlayabilir ılık tuzlu suyla günde birkaç kez nazikçe gargara yapman. Aşırı sıcak-soğuktan kaçın, çok sert gıdalar yeme. Diş ipi kullanma bu dönemde, daha çok tahriş edebilir. Bir de eczaneden hekimine danışarak hamilelikte kullanılabilen lokal bir jel önerisi isteyebilirsin, bazıları rahatlatıyor