Emell BehiyeGrel valla ben herkes oluyo zannediyordum. Dün dr um ben çatı muayenesine gerek görmüyorum. Doğum başlayınca bakcaz zaten dedi. Çok mutlu oldum ya
BehiyeGrel Emell Buda enterasan bi yaklaşım çatınızı görmeden Bebeğinizin çıkacağını düşünüyor sanırım anlamadım ki hangisi doğru bu işlemlerin?🤨
Emell BehiyeGrel bebeğim çok minik.ama genel olarak hiç bi hastasına yapmıyormuş. Vardır bi bildiği nihayetinde.tip okumadım bilgi birikim ve tecrübesine eleştiride bulunamicam.bir de Düne kadar çatı kontrolü mu vardi hayatimizda😁😁
BehiyeGrel Emell Valla olan insan sayısı da küçümsenemez şekilde eskiden de yapılan bi uygulama ama anlamadım bazı doktorlar gerek yok diyor bazısı gerek var diyor 😂 Allah’tan hayırlısı sağlıklısı ile nasip olsun çocuklarımızı kucağımıza almak 🤲
tugce4161 BehiyeGrel benim ikinci gebeligim ilkinde de çatı muayenesi oldum hep yürüyüş önermişti doktorum 39. Haftada doğum yaptım 36+5 haftalık bugün kontrokum var di haftaya çatı muayenesi yapacağını söyledi 😊
BehiyeGrel tugce4161 Yürüyüşleri attıracağım darısı başımıza inşallah bakalım ne sonuç çıkıcak muayeneden ☺️
Slhozgr BehiyeGrel Canım ben 45 kg la başladım 57 ile Doğum yaptım hatta çok kolay oldu sadece suni sancı verdiler 3 saat o zordu.Birde ben çatı muayenesi olmadım hiç son güne kadar taaki kanamam oldu gece hastaneye gittik o zmn yapıldı 6 cm açılmam vardı 🙂 Sende korkma
Gulay123 BehiyeGrel bu ne ya şişmansın yapamazsın zayıfsın yapamazsın kim yapıyor bu normal doğumları 😂
BehiyeGrel Gulay123 Ahahaha gözümde tüm şişmanların çatışarı geniş 😂😂😂 Bende anlamıyorum vallahi 🤷🏻♀️
Elifc BehiyeGrel banada oyle diyorlardi sen zayıfsın catin dardir doğuramazsin 47 ile hamile kalmistim normal doğum yaptim ilk bebegimi simdi ikinciye hanileyim kimseye kulak asma doktorunu dinle
Englishteacher BehiyeGrel Şöyle söyliyim benm doktorum fazla kilo alımına karşı istiyor ki normal doğum isteyen anneler en fazla 5-6 kilo alsın onların çok daha rahat doğuracağına inanıyor. Ben de 37+4 oldum bugün çatı muayenem vardı çevreden duyduklarına kapat kulağını kendini kasmazsan oldukça kolay ve kısa bi işlem. Ben de muayene olmadan önce kesin benim çatım dar çıkar diyordum ama tam tersi doktor normal doğum için müsait dedi ☺️❤️
Muzika BehiyeGrel nasıl oluyor? Doktor elle mi muayene ediyor? Bugün bana elle baktı da ama o çatala yatırmadı erken doğum riskim olduğu için.
Englishteacher BehiyeGrel 53-54 le hamile kaldım şuan 64 üm doktorumun istediği kilodan 2 kat fazlayım 🙈🙈
BehiyeGrel Elifc Dar çıkması muhtemel korkum niyeyse bide bu sonucu duymak 😂 Sanki normal Doğum cesaretim fulmiş gibi😂😂😂