nnisanannesiii Kızlar grip oldum evde aksef antibiyotik var emziriyorum kullanılır mı acaba bilginiz var mı
3_bebelianne nnisanannesiii masist oldum yinedr kullanmadım canım oğlumda kullandım ameliyat oldum çnkü memeyi red etti bir daha almadı🤷♀️
Seyda-06 nnisanannesiii aynısını hamileyken kullanıyorum şuan canım ama doktor verdiği için kullanıyorum çünkü kanımda enfeksiyon var ve mecburi
nnisanannesiii kurkmantosuzmadonna yaaa bende mastit oldum ama doktora gidemedim kaç gün kullandınız acaba günde kaç kere kullandınız
kurkmantosuzmadonna nnisanannesiii iki gün kullandım faydası olmayınca bırakmıştım . Yanlış hatırlamıyorsam 2 öğündü. Ama doktora danış sen yine de .
Elovee Grip olunca antibiotik kullanilmaz ki enfeksiyon varsa kullanilir canim muhtemelen üşüttün kullanip hem kendine hem bebegine zarar verme
nnisanannesiii kurkmantosuzmadonna mastiti nasıl geçirdiniz gögüsüm agrıyor kızarlıklık ve halsizlik var üzerimde
kurkmantosuzmadonna nnisanannesiii mastitten ziyade benim süt kanallarım tıkanmıştı . Onu da bebeğimi tersten emzirdim canım yani futbol topu tutma pozisyonu da deniliyor. Birkaç defa öyle emzirince tıkalı kanallar açıldı çok şükür.