H2001e Kızlar hamilelikte nabız yüksekliğinden sorun yaşayan var mı? Bazen kalbim aşırı sıkışıyor nefes alıp vermekte zorlanıyorum nabzımı ölçüyorum 113,116 gibi rakamlar çıkıyor
hamzaezel H2001e cnm bendede nabzın çok yüksek 145 ve daha fazlasına çıkıyor ama ben gebe değilim olumca nasıl olur bilemem
Dilsah02 H2001e Merhaba Benimde Nabzım Hep Yüksek 37+6 haftalık olduk Ama Kalp iki katı çalışıyor Öyle düşünün
Birannelikmeselesi H2001e önce 160larla hastaneye gittim. Holter takıldı usg ekg vs temiz geldi. Sonra 184 le gittim ama ölüyorum dedim artık. Üstelik dinlenme halinde oluyor bu nabız. Ama drlar 100ün üzerinde dinlenme halinde sürekli olursa sıkıntıya sokacağına söyledi. Dr la mutlaka görüş herkesin bünyesi aynı değil
Skkkkppp Bu değerler normal , 120 üstü oldu mu nabız yüksekliği söz konusu olur , tansiyonunuz normal ise sıkıntı yok demektir
gulanne_ Skkkkppp merhaba dün 137 oydu ilk defa doktor uzan dinlen dedi sonra 120 leke düştü ben de anlamıyorum ama hep 110 ve üzeri tansiyon normal pek önemsemiyor doktor endişelenecek bir şey mi acaba
Skkkkppp gulanne_ Dinlenince geçen nabız yüksekliğiniz varsa ve sık tekrar etmiyorsa normal sayılır tansiyonunuzda normal ise endişe etmeyin
Baklavaseverim Skkkkppp Benim 165 lere çıkınca çarpıntı için kardiyoloji ilaç vermişti sürekli olarak oturduğun yerde dinlendiğin halde geçmiyorsa sıkıntı demişti nabzım hep 135-140 arasındaydı hamilelikte bazı çarpıntılar normal karşılanıyor korktuysan yorulduysan vs vs ama onun dışında anormal siz yine de doktorunuza danışın
S-nur1 Ben 140 nabız ile acile yatısım yapıldı gözetimde tuttular birsey yapılmıyor bende bu konuda çok zorlanıyorum nasıl olacak bilmiyorum ekstra sıcak da tetikliyor tabi 🥴
H2001e S-nur1 offf kesinlikle birde bu sıcaklar tetikliyor birde gebelik zehirlenmesi başlangıcı var bende ekstra dikkat etmem gerekiyor
Dilsah02 H2001e hayır Hiç Söylemedim Doktoruma Ama bende Panik atak ve Anksiyete var sürekli Düşünmekten kaygı endişeden Oluyor O yüzden
H2001e Birannelikmeselesi peki size sıkıntı çıkarmadı mı 184 nabız nasıl atlattınız süreyi benim 124 de bile kalbim sıkışıyor zor nefes alıyorum
Birannelikmeselesi H2001e hastabeye kaldırıldım zaten ama sonrasında toparladım. Şu an 110-120-130 arası gidip geldiğinde kötü oluyorum ama onun dışından80-90larda rahatım. Hemen uzanıp serinlemeye çalışıyorum. Eğer sürekli 100 ün üzerinde devam ederse kalbin yorulmaması için hafif bir ilaç başlacaktı dr. Takip ediyoruz. Kardiyolojiye gidin mutlaka
Birannelikmeselesi H2001e o sizin bünyenize göre değişir. Ben hep düşük nabız taşıdığım için 100 bana yorucu oluyor ama sizin yapınızı siz bilebilirsiniz dr bilir. O aralığı size göre şekillendirir. Bir de tahlillerin sonuçları önemli
defnekusum Benim 130 larda geziyor bazen ona bile hamilelikte normal dediler son aya girdim ve sıcaklarda çok etkiliyor
defnekusum H2001e evet yapıyor maalesef kardiyoloji doktoru söylemişti kalp hem sana hem bebeğe yetişmeye çalışıyor diye