Selam selam♥️ 32+4 haftalık gebeyim, bir kızım olacak inş. Son adet tarihim 8 Aralık.
Hamileliğim boyunca bir düşük tehdidi atlattık 8. Haftada onun dışında bir sorun yaşamadık ve ben sürekli çalıştım. Çok hareketli hayatıma devam ettim. Bebiş 29 haftadan bu yana doğum pozisyonunda ve aşırı hareketli, sürekli göğüs kafesime sert tekmeler atıyor. Zaten son günlerde geceleri de uyutmuyor. Ve ben hareketliyken bile hareketlerini durdurmuyor. Bir de arada ince ince sızlama şeklinde sancılarım oluyor. Ve bacak aralarımın hassasiyetinden yürümekte zorlanıyorum. Nolur birileri doğuma az kaldığını söylesin, çok yoruldum🥹