mercimegin_annesiii Ben ebe olarak yorum yapmak istedim 3 yıl arayla sezaryen sonrası normal doğum düşünen çok anne var ve gerçekten güzel anilara de tanık oldum hastanede . En başta doktorun, rahim dikiş yerini ultrasonla değerlendirip uygun görmesi lazım Benim gözlemim, araya yeterli süre girdiyse ve ilk sezaryen acil bir durumdan dolayı değilse, vücut genelde ikinci doğuma daha hazır oluyor. Ama takip çok önemli. Doğum esnasında sancıların düzeni, bebeğin kalp atışları, annenin hissiyatı sıkı gözlemlenir