Kizlar koltuklarim normalde silerdim Arap sabunu vs ile ama sürekli kirlendigi için halı koltuk yıkama makinesi aldım ve bugün denedim. Koltuklarımdan leş gibi su çıktı galiba silerek temizliyorum sandığım koltukları daha da berbat etmişim dibine emmiş. Normal halı koltuk şampuanı ile yıkadım üstüne duru su sıkıp çektim şimdi kurumaya başladı ama elimi değince sanki deterjanlı kalmış gibi bu nasıl geçecek önerileriniz varmı? Sanırsam dipteki deterjanı vs yüzeye vurdu sonra tekrar mi duru su sıkıp durulama yapsam bilmiyorum koltuklarim yeni birde bir sene olmadı çok üzgünüm nasıl düzeltebiliriz 🥲 Duru su sıkarken içine az yumuşatıcı katsam deterjanı keser mi acaba daha da mehvetmeyeyim