Aynı tarihlerde doğumumuz olacak gibi , nasipse 9-10 eylül ikisinden birine karar vereceğiz , ben de geçen gün sordum şikayetim olmadığı sürece 36-37. Haftadan sonra nst ye bağlanacağımı söyledi , özele gidiyoruz bu arada , gerekli olsa yapardı mutlaka