Sevgi-27 17+1 günlüğüm ikinci gebeliğim hissetmiyorum hareketlerini normal mi endiselenmeli miyim randevuma da çok var normalde ikinci gebelikte erken hissedilir diyolar ama 🤦♀️
Ehjfjsjs Sevgi-27 bende burdan okumuştum ama 20 den sonra hissetmeye başladım oda minik minikti 2 gündür daha iyi şuan 23+4 uz
Birhayalimvr Canım bence o kisiden kisiye degisir ya o yüzden telaş yapma bende 17. Haftadayim ilk genelik bende birsey hissetmiyorum
adatuna Dışardan ben de hala hissedemiyorum içeriden hissedebiliyorum sadece 2.gebelik benim de . Kilo aldın mı onun etkisi olabilir göbek çevresi yağkonusundan sebep