ErsBegAs Kızlar 37+4 sezaryeni planlamaya gideceğiz haftaya ptesi yani.. Sizler kaçıncı haftanıza planlayabildiniz? Bir iki gün sonrasına planlıyor mu yoksa bir sonraki hafta mı illa? Özelde olduğu için ben gün seçebilirim mi? 🤗
staRmama ErsBegAs özelde de her doktor seçtirmiyor benim gittiğim 39 dan önce almam demişti mesela ama genel olarak seçtiriyorlar diye biliyorum
Nurronn ErsBegAs ben kendim seçtim 38+5 te gitmiştim ertesi gün için alabildim ertesi günde sabah 9 gibi yatış yaptık öğleyin 1 gibi doğurdum
Suheyle1 ErsBegAs benim net günüm 36 haftaya girdigim gün alındı. 38+1 Cumartesi gününe karar verildi
ErsBegAs Nurronn aiy keşke beni de hemen alsa 😭 arkadaşım 30 temmuz gidiyor şehir dışına o da olsa keşkem
Suheyle1 Bana gün seçtirdi 😂 cumartesi gelsem dedim sen nasıl mutlu olacaksan dedi 😂 simdi haftasonu doguma gidiyorum ahah yarın son günüm 🥹🥹🥹
yilma ErsBegAs arkadaşın gidişimi önemli bebeğin gelişimimi🥲doktorlar 1 gün bile dursa kâr diyo onlar için o kadar önemli iken bizim niye olmasın kendi evladımız
ErsBegAs yilma canım Aslan kilo alamıyor zaten ondan ptesiyi bekliyoruz alamadıysa gün verecek erken tarihe 3 haftadı 2.800 emzirirsem daha çabuk alırmış kilo
Anneoldum2 ErsBegAs bana doktor 34 haftalıkken 2 hafta sonra gel gün vereyim dedi 36+4oluyor sanırım 38 haftalık doğururum ben ilk bebeğimde 38+3 de doğdu
Morrinah ErsBegAs 38 de alırız istersen dedi doktor bana da 38 e okey diyebilirsin kilosu okeyse ciğer gelişimi vs hadi doğur artık valla
Morrinah ErsBegAs ahahahah senin yüzünden daha 33 haftaya girmedim doğurmak için can atıyorum ahhahaha
Pln34 ErsBegAs ben henüz 30 haftaligim ama herhangi bir sorun olmadığı sürece 39dan önce almayacağını söyledi doktorum şimdilik