Mehtap_00 Sabahtan beri hareket hissetmiyrm bebek tek bi noktada toplanıp karnım sertleşiyo ve ağrı giriyo korkmam gerekn bi durum varmıdır acaba yoksa normal midir
Herseydenbiktim Mehtap_00 Bende de aynı durum 32+2yim kasık ağrım var karnım sert ama sanırım baktığım kadarıyla normal diyenler oluyor içine sinmezse acile git geçmiş olsun
Mehtap_00 Herseydenbiktim tşk edrm sizede geçmiş olsun peki siz gttiniz mi doktra ne dediler bu arada benmki 27+1
Herseydenbiktim Mehtap_00 Ben hissediyorum ama sizin haftanizda pek hissedemiyordum benimki hareketsiz biraz🥺
Mehtap_00 Herseydenbiktim çok şükür hareketlendi çok korkmştm normalde hareketli bi bebekti o yüzden tedirgin oldum
Herseydenbiktim Mehtap_00 Bi günü bi günü tutmaz hiç endişe etmeyin doktor her sey yolunda dediyse yolunda devam ediyor💖
Mehtap_00 Herseydenbiktim tansiyon yüksekliği çıkmıştı bende gebelik zehirlenmesinin ilk bulgusu dedi bi sure kontrl ettik yolunda dedi ama ister istemez panik yaptık 7 yıl sonra sürpriz bebek oldu bize
Herseydenbiktim Mehtap_00 Aa anladım, dikkat edin kendinize her sey yolundaysa cok düşünüp kendinizi korkutmayın bebekte sizin stresinizden etkileniyor içinize sinmezse hemen doktora gidersiniz🎀