Eylül mira koyacaktım 2 aydır karar vermiştik vazgeçtim etrafta çok eylül var kaynanamda eylül ada filan diyince soğudum akrabanın kızının adı bitane daha akrabanın kızının adıymış sonradan duydum soğudum çok duydukça açıkcası en başta açelya aklımdaydı kocam istememiiti şimdi tamam diyor açelya ismi sizce nasıl güzelmi etrafınızdaki açelya isimliler nasıl 💖🐣