Anonymous1 Sudence_ kolonya dolduracağım kendim cam şişe alacağım boş pleksi alıp ismini yazıdırıp yapıştıracağım magnet yapacağım kutuya koyacağım hepsini
ilkkezanneyim Sudence_ ben de bir türlü karar veremedim doğumda değil de 40i çıkınca camiide Kur’an okutmayı düşünüyorum galiba küçük badem şekerleri yapıp etiket yapistiracagim bilmiyorum bulunduğum yerde bu tür hediyelik yapan yok kendim yapmak zorundayım mecbur 🤷🏻♀️
ssevdaa10 ben kızım için örgü mini saksıda magnet çiçek yaptırmıştım herkes çok beğenmişti instagram adresleri @lavinia_atolyesi Görsel nasıl ekleniyor sanırım başaramadım Sudence_ ]
bilgedenizokaribal Sudence_ ben sokak hayvanlarına mama veya tema vakfına bağış düşünüyorum. Bebeğimin doğumu bir başka hayata fayda sağlasın istiyorum. Bana daha anlamlı geliyor. Düğünümde de hediyelik olarak mama dağıtmıştım.
Merve8155 Sudence_ Magnetleri trendyolda yaptirdim.kolonya siselerini ve etiketleri trendyoldan aldim suslemelerini ben yaptim begenen olursa link atarim hepsi cok icime sindi🩷
Tazeanne2016 Mrv3cks çok tatlı geliyor bana da ama tanesine 55-60 lira arasında istediler siz ne kadara yaptırdınız
Mrv3cks Tazeanne2016 benimkide tanesi 75e denk geldi trendyolda bi satıcıdan yaptırdım, ama aldıktan bikaç gün sonra 150ye çıkardılar ne yazıkki 🥺
Sudence_ HAydogdu çok güzel olmuşlar ben de sanırım kendim yapacağım kendi emeğim olunca daha değerli geliyor bana🫶🏻