zeynepkazgann Haftaya yeni girdim ilk defa tansiyonum düştü 9 a 5 sizde de oluyor mu kızlar hala düzelmedi
naz2705 zeynepkazgann 7. Haftadayım hergün olmasada tansiyonum sürekli düşüyo doktora sordum normal dedi
Srfblt zeynepkazgann canım benimde hastanede ölçtüklerinde o tarz çıkıyor normal deniyor, gebelikte istediğimiz tansiyon düşük olması sıvı içerek VS toparlanıyor ama yüksek olursa riskli dediler daha geçende bana
minikkurabiyelerinannesi zeynepkazgann Genelikte düşük tansiyon olmasında sorun yok yükselirse doktorunuza bildirim yeterli 🌸