Selim_Alparslan Baby_is_loading 00.00 itibariyle 2️⃣8️⃣ gün kaldı 🥰👶🏼 Nst de sancılarım vardı geçen hafta 🤦🏼♀️ Yarın kontrolüm var 36+0 oluyoruz .
Baby_is_loading Sydney oyle bi yerlerde toparlanip sertlesme bende de oluyor.erken dogum belirtisimi o?
Hayalperest Baby_is_loading Pazartesiye kadar çalışıyordum izine yeni ayrıldım. Her gün evde farklı bir iş yapıyorum ki zaman geçmiş. Misal bugün pasta yaptım her güne bir iş bulmaya çalışıyorum ama yok yine de geçmiyor
hillkaya Irmakdkm 27+6 benimde yasal izine kadar raporlu olduğum için evdeyim aynı zamanda ama zamanı kapnı gibi ilerliyor resmen banada 😞 son aylar çabuk geçer diyorlar ama yok
Irmakdkm hillkaya yok hiç geçmiyo bende evdeyim tüm gün havalar soğuk zaten boğazlarım şiş burnum akıyo:/
hillkaya Irmakdkm geçmiş olsun canım sanada. Benimde erken doğum riskim var onunda stresi binince günler aylar gibi geliyo burda 30lu haftaları yazanlara çok özeniyorum ne zaman görcez acaba 🤲🏻 Gerçi senin az kalmış hayırlısıyla 😊
Selim_Alparslan ZhraFatih erkek 👶🏼 Normal Doğum görünüyor kuzum inşallah aksilik olmazsa senin peki 🙂
Irmakdkm Baby_is_loading bugün başladı iki bardak limonlu ıhlamur içtim bana mısın demedi valla canım geçmezse bende gidicem doktora
Elifc hillkaya 24.haftaliktan beri erken doğum riskim vardi benimde 39u gördük şimdide gelmek bilmiyor 😊 bol bol dinlenin
Babyborn Baby_is_loading evet 😍 sabır canım inan zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacaksın en zoru son haftalarda 😅 daha bi zor oluyor beklemek