Kızlar yatış verdiler 2 nst de sancı çok çıkınca seruma rağmen geçmeyince açıklık için muayeneyi kabul etmedim ultrasonda iyiydi suyu falan.Etseydim uyarı yapsalardı erken mi gelirdi?iyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum doğarsa yoğun bakımda kalacağını söylediler başka yere sevk edeceklerini söylediler