Ynss ehan 32 de 1800 dedi normal dedi ama bende şu sıralar tedirgin oluyorum sıcaktan ağzıma bir şey süremiyorum sürekli midem bulanıyor sadece su limonatayla besleniyorum :(
09Tugba_0909 ehan ben 31 haftalıkken gittim 1500 dü 2 hafta sonra birdaha gittim 2300 olmuştu 2 hafta içinde 800 gram almıştı son zamanlarda zaten alıyorlar kilo bence iyi
Baharkle Bnde 30+1 de gittim 1580 dedi uyumlu haftasıyla dedi sizinde aynı nerdeyse normal bence boyu kaçmış
Petrikor1 Bende bugün gittim 28+1 haftalık, 1220 gram dedi biraz düşük geldi bana açıkçası. Normali budur belkide aksi birşey olsa söylerdi diye düşünüyorum
09Tugba_0909 Ynss ay o durum bende de var hiç bir şey yemek istemiyorum 3 yaşına girecek kızım var hiç bir şey yemiyor zorla bir kaç lokma yediriyorum oda kızarak bizler böyleyken çocukların yememesi haklı bir durum