Kızlar cumartesi günü bişeyim yoktuama cok stresli bi gün gecirdim kanamam falan oldu cünkü , pazar günüde yine cok stresli bi gün gecirdim, sonra farkettim ki gözüme kan oturmuş böyle beyaz yerine kıpkırımızı kan olmuş leke şeklinde, ben hiç takmadım ama gören herkes gözüne kan oturmus sende tansiyon mu var falan dedi yokta yani, bende doktoruma msj attım oda öğürme kusma varmı dedi oda yok dedim kafa içi basınç artmıştır oyüzdendir endişelenmeyin demiş. Ama nasıl endişelenmiyim interntten baktım tehlikeli ölümcül sonuclar verebilir falan yazıyo daha da korktum acıkcası stresten başım ağrımaya basladı. Başına böyle bişey gelen oldumu merak ettim sizede sormak istedim ☺️