Psknt ben de birkaç kere maruz kalmıştım ama ağzımı burnumu iyice kapattım, kapatmaya çalıştım. Zararı var mıdır bilemem ama sonuç olarak kimyasal. Yoğurt ya da ayran içmiştim eve geldiğimde. Siz de öyle yapabilirsiniz inşallah bi sorun olmamıştır bebeklerimize