Kizlar bugun sabahdan adet agrilarim oluyor ama geciyor da, duzenli degil bence, diger gunler boyle adet agrisi pek olmazdi bende. Bebegin hareketleri de azalmis galiba. Acaba bu sancilar git gide gercek sancilara donuse bilir mi? Acilma fln olur mu? Kan, su fln yok