Anonimcik canim ebe olarak okudum cevap yazmak istedim icin rahat olsun. 32. haftada 3 hafta gerilik olması bazen plasentadan bebeğe yeterince besin ve oksijen gitmemesiyle ilgili olabilir Doktorun da söylediği gibi bu beslenme kaynaklı değil, genelde plesantanin dolaşımla alakalı bir durumdur böyle seylerde doktorlar bebeği içeride fazla bekletip riske atmamak için genellikle 37. haftada planlı doğum önerirler. 37. hafta artık prematüre değil, miad sayılırBu bebekler genelde kuvözlük bile olmadan sağlıklı doğabiliyorlar ama yine de doğum sonrası biraz daha dikkatli takip edilirlerSen elinden geleni yapmışsın, beslenmene dikkat etmişsin. Bazen elimizde olmayan nedenlerle böyle şeyler yaşanabiliyor canim