Ezgi2301 Kızlar merhaba ben 04.06.2025te doğum yaptım bugün para yatmış 31.07.2025te çekebiliyormuşum 1500 şeklinde fakat bu haziran ayının ödemesi mi yoksa temmuz ayının mı anlayamadım sizlerde durum ne