cauuv1 estağfurullah olurmu öyle şey iki kez serum takıldı nsty girdim açılmam yoktu sancılarm serumla biraz azalmış sabaha karşı eve yolladılar ani Su gelişi kanama bebekte hareket azlığı hissedersen hemen gel dediler şehir hastanesini bu yüzden sevmiyorum özel daha ilgili herşeyi anlatıyor filan ama özellerde çok pahalı oldu maalesef