arkadaslar ovulasyon testinde ayın 14 ü pikti bende ayın 22 inde kan testi yaptım 0.1 birdi 8 gün gecmisti yani simdi ise kasık ağrım var bugün üstünden 10 gün gecmis oluyor hamilelik cıkabilir mi böyle adet tarihimde 28 temmuz da olmam gerekiyor ümitlenmeli miyim yoksa cıkar mıydı olsaydı