Bugün kontrolüm vardı kafası aşağıdaymış rahim ağzın kapalı ama dedi genitalle karnımın birleştiği yerde ara ara ağrım olurdu zaten kendisi de dedi zaten ağrın oluyordur diye. Sormak istediğim şey şu kafasının aşağıda olması doğum pozisyonu değil mi sonradan düzelir mi yoksa kafası hep aşağoda mı kalır