Merhabalar
Ilk gebeliğim bir sorun olmadığı süre normal doğum istiyorum. Ben küçük bir şehirde yaşıyorum.Gebeliğimin ilk 4 ayı devlet hastanesine gittim ve doktorumdan cok memnundum. Doktorum gitti ve o hastanede başka doktora görünmek istemedim. Geri kalan aylarda özel hastanede devam ettim. Özeldeki doktor aile doktoru gibi birsey eşimin tüm ailesini dogumlarini gerçekleştirmiş ama beni tedirgin eden şu hep sezaryen hikayesi dinliyorum. Bu arada bu özel hastende normal dogum ücretsiz sezaryen Ücretli. Bu defa korku oldu bende acaba ticarete mi döküyor bu özel hastaneler direk sezaryenemi alıyorlar diye. Kafam cok karışık ne yapicam bilmiyorum. Özel hastaneler için bu konuda fikri olan var mı?