Gazelllll yok ya o her insnada olmuyor. Gelmiyor diye sütü gekmiycgi diye bişey yok. Bu benim ikinci. İlki sezryandi ama sütüm vardı çok şükür zorluk yasamadm. Ama hamile iken süt vs gelmedi hatta gogusum küçük diye süt gelmyck diye çok korkmstm 🤣 tamamen bebeğin emmesi ve beyine giden sinyllr ile alakali