Ay kızlar ya 9 ay olcak hala karar veremedim bizim bi bebek arabamız var zaten bir oğlum olduğu için 2 yaşında ama o hala bebek arabasına biniyor yani küçük ama bu yeni doğanda binicek haliyle ikili önlü arkalı bebek arabası istemiyorum kesinlikle hantal gibiler nasıl çözüm ürete bilirim başından geçenler yorum yapsın rica ediyorum yaşamış olanlar