Dou Selamlar herkese ☺️ 12+3 haftalığım haftaya çarşamba 13 olacağım ikili test için perinatolojiye gideceğim. Kız bebek belirtileriniz nelerdi çok merak ediyorum.
nevhibaa Dou iki kızım var ilk kızımda 4 ay bulanti kusma koku hassasiyeti uykuya düşkünlük eksi aserme oldu. İkinci kızımda 9 ayda 2 kez ya küstüm ya kusmadim aserme vs hicbirsey olmadi. Şuan 3. Hamileyim suan dada hic bir his yok aserme de yok kusma da bakalim hayırlısı olsun. Yani demem o k i ilk ikisi kız olmasına rağmen bile belirtiler farkliydi
Sydnr58 Dou benim ilk hamileliğim çok zor geçmişti, ağrılı, bol mide bulantılı. Şimdi yine hamileyim buna da kız dedi doktor. Önceki hamileliğime göre daha iyiym mesela, bazen mise bulantısı oluyor sadece, Her hamilelik bir olmuyor demek ki
Visneli1so-s Dou buzdolabından asirri midem bulaniyirdu ilk zamanlar karpuz ,erik ,incir ,domates yiyordum
Rusapolat Dou benim kızımda koku hassasiyetim öyle bir artmıştı ki. Eşime tahammülüm yoktu gece yanımda yatamazdı. Acıya çok sarmıştım.Göğüslerim çok beterdi dokunamazdım 😂Ruh halim inanılmaz değişiyordu. Aşırı enerjiktim. Şimdi oğlumda koku hassasiyetim hiç olmadı desem yeridir. Ekşi çok yiyorum. Aşırı yorgunluğum oluyor
[silindi] Hiç bir belirtim yoktu hiç bir şey yaşamadım bulantı kusma tiksinti halsizlik uyku vs vs hiç bir şey olmadı 31 haftalık olduk kızım oluyor çok şükür 🙏🏻❤️
Dou bahar8 bende öyleyim 12+1 normalde tatlıya aşırı düşkünümdür hiç yemiyorum sıcaklarda cabası aşırı yorgunluk uyku hali ve koku hassasiyeti çok yaşıyorum
Yldz_89 Dou benim ilk hamileliğimde sağ kaşığım ağrırdı sadece hiç kusma baş dönmesi vs vs hiç bişi yaşamadım kız bebeğim olmuştu. 2.ye hamileyim şuan yine aynı şeyleri yaşadım 2. De kız 😅
Talentedmom Dou mide bulantım 3 aydan fazla sürdü kusmalıydı sivilcelenme oldu baş ağrısı çok yaşadım oğlumda bulantım sadece 3 ay sürdü yüzüm çok güzelleşmişti kız hamileliğini daha zor geçirdim geçiyorum son haftalardayım
Elifimsib Dou aşırı uyku hali vardı hamilelik boyunca hep uyudum diyebilirim. Daha hamile olduğumu öğrenmeden önce tatlı olan her şeyden tiksinmeye başlamıştım tatlı kokusu aldığım an bile midem bulanıyordu. Cildim bozulmuştu sivilcelenmiştim. 34. Haftada doğum yaptım o zamana kadar 14-15 kilo civarı almıştım Çok ödemim olmadı hepsi kilo zannediyordum ama doğumdan iki üç hafta sonra neredeyse eski kiloma dönünce hepsinin ödem olduğunu anladım. Mide bulantısı çok yaşadım sadece 5-6. Ayları rahat geçirmiştim onun dışında hep midem bulanıyordu. Yani böyle halk arasında söylenen belirtiler genellikle tutmuştu bende 😂
Aselyusra Dou beta hcg artış hızım yüksekti. 2 günde 5 katına çıkmıştı. İdrarım koyulaştı. Bulantım ve uyku halim oğluma göre bariz fazlaydı. Karbonat testi de kız demişti. Ama daha hamile kaldığımı anlamadan idrar rengim ve uyku halim garip gelmişti zaten. Gebelik beklemiyordum ama aynaya bakıp ne kadar çirkinleştim diye düşünüyordum yüzüm gözüm çöktü karardı falan
Aselyusra Dou ilk çocuğum erkek o yüzden daha hamile kalır kalmaz anladım kız olduğunu çünkü gerçekten çok farklıydı herşey. Oğlumda uykuya düştüğümü sanıyormuşum mesela kıza hamile kalınca anladım gümde 18 saat uyuyunca 😀 veya oğlanda ekşi yedim derdim hep ama mayhoş yemişim vişne nar gibi kızda ağzıma limon suyu döküyordum allahım kesmiyor derdim katır kutur limon yedim . Veya oğlanda 2 ay yattım bulantıdan kızda Allah al sana bulantı dedi acillerde ağlıyordum bana yardım edin diye. 6 aylık olduk hala kusuyorum 😬