300917 Merhaba arkadaşlar 6+4 hamileyim bugün doktor randevum vardı. Bebeğin kalp sesini duyduk çok şükür. Ama doktor bebeğe göre kesenin biraz küçük olduğunu söyledi, %10 ihtimalle düşük olabilir dedi. Progestan verdi. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı. Neler yaşadınız anlatır mısınız ben çok tedirginim.
Sumeye 300917 canım korkma progestan iyidir geliştiriyor kullan sen herşey iyi gider ve vitamin de çok önmeli bol bol vitamin al
Esrakse 300917 benim de kesenin yapısı düzgün değil dedi. Haftaya kontrole gidecem, progestan kullanıyorum. Herşeyin hayırlısı ne diyelim
Seheryazarel 300917 durumunuz ne oldu acaba ? Aynı durum bende de var geçen hafta kesem 3.2 di dün tekrar gittim 6 mm olmuş haftaya gel dedi olumsuz konuştu
Sumeye 300917 şakın canını sıkma bol bol da dua et Allah’ın izniyle birşey olmaz folikasit kullanıyormusun oda çok iyi
Sumeye 300917 evet kullandım hatta bi arkadaşım da kullandı inada bebek gelişimi durmuş ölü gibi tahmin ettiler ama progestan kullandıktan sonra doktor herşey iyi dedi
300917 Sumeye canım ben hap olarak kullandım ama çok ağır geliyor bana. Kendimden geçiyorum. Eczacı aynı hapı fitil olarak da kullanabileceğimi söyledi. Sen nasıl kullandın
Esrakse 300917 progestan içtiğimde inanılmaz baş dönmesi miğde bulantısı yaşıyorum. Doktorum vajinal yoldan alın hem daha etkili olur hem de yan etkisini görmezsiniz dedi
Sumeye 300917 ben hem hap olarak kullandım şu an da fitil olarak kullanıyorum evet hap olarak kullanınca baş dönmesi uyku çok yapıyor
300917 Seheryazarel şu an gayet sağlıklıyız canım çok şükür 14+3 olduk. O sorunlu haftadan sonraki hafta kese ve bebek gayet iyi dedi doktorum. Bol su iç ve portakal gibi sulu meyveleri çok tüket. Darısı sana inşallah içini ferah tut
Seheryazarel 300917 allah razı olsun inşallahhhh sizin gibi sağlıklı haber alırım sizin kesenizin boyu nasıldı peki