anonimhesapp Ben ilk doktorumda letu kullandım ilk ay amcak çatlatma iğnesi olmadım. O ay herhangi birşey olmadı. Takibi beğenmediğim için dr u deiştirdim. İlk olarak 3 ay femare ve 3 ay çatlatma iğnesi denedm. Ancak yine tutmadı. Rahim filmi çektirdim ve bu ay aşılamaya geçmiştik . Tüp bebek merkezlerini araştırırken , aşılamam 1. Denemede tuttu. Sanırım 3 ay aşılamadan önce deneme yapıyorlar