Deletedmom_297 Visneli1so-s altın falan alırsan 2 ay sonra geri gelir ona göre al kıyafet alırsan sen marka alırsın ama belki sana marka gelmez 1 gram falan tak 2 ay sonra gelecek gözüyle 😎
mrvunn Visneli1so-s Arkadaşım doğum yaptı bende bebeğine e bebekten yazlık ve kışlık olarak 2 takım elbise, 2 tane zıbın, 3’lü çorap, zeka kartları falan aldım. Kendisine de fincan takımı aldım henüz gitmedim ama bu hafta falan gideceğim inşallah
ikibebisannesii_45 Visneli1so-s yakın arkadaşınsa eksiğini sorup ona göre alabilirsin. Eksiği yoksa da teyze sepeti tarzı bir şey yapabilirsin bir kaç kıyafet,şampuan,çorap,ıslak mendil vs vs
Naazli Visneli1so-s benim arkadaşımda bi kaç haftaya doğum yapacak. Ben sordum bi eksiğini alayım diye anne bebek çantası istedi onu aldım. Bide bebişin doğunca giyeceği ilk kıyafetlerini aldım
Deletedmom_297 Visneli1so-s ozaman lcw wailiki den falan takım al oda 1000 küsürü geçer yada para tak 1000 tl falan