ozlmakmhmt Her hamilelikte yaşıyorum bıktım bundan normal zamanda değil sadece hamilelikte ve lohusalıkta yaşıyorum ped takıyorum ve çok rahatsız edici bide bu sıcakta hapsirmada oksurmede öğürmede nefret ettim yokmu bir çaresi 🤦🏼♀️
ozlmakmhmt Seyda-06 gerçekten çok zor çalışıyorum yanıma yedek kıyafet getiriyorum ped takıyorum çalışırken olsa rezillik ya normal de değil ki doğumlarım normal doğumlarda çok sık rastlaniyormus bide çıkış yolu darligim var esneme sarkma yok niye kaçıyorsun yani
Seyda-06 ozlmakmhmt benim doğumdan kalan bi sorun sarkma yok bendede artık ped takıyorum bide üşüttüm inatçı öksürüklerim var ped takmaya başladım kusarken kaçırıyordum zaten şimdi öksürük geçene kadar beni mahvedecek gibi
ozlmakmhmt Seyda-06 normallerde çok sık oluyormuş annemin doğumlardan kalmış en son doğumunun üstünden 25 sene geçti kaçırma geçmedi bunun tedavisi varmış erken başlanırsa egzersiz gibi tutup bekleyip yaparak idrarı ama bende geçmedi 🫣
Seyda-06 ozlmakmhmt idrarı tutup bekletmek kegel egzersizleri oluyor onuda uzun süre yapmak ciddi böbrek hastalıklarına neden oluyormuş. Ben deniyorum ama kas denen bişey yok sanki tutmaya çalışıyorum ama asla sıkamıyorum her gittiğimde kefel egzersizleri önerdiler öksürük krizlerine giriyorum inanki tuvalete zor giriyorum. Doğumdan geldiğim ilk günde öylece bırakmıştım asla tutamamıştım
Seyda-06 Deletedmom_297 nasıl oluyor acaba. Bence kesi den dolayı kaslar tahrip oldu ve tekrar canlandırılması gerek
ozlmakmhmt Seyda-06 anliyorum canım aynı şeyi yaşıyorum çok zor bir durum. Ameliyatı da varmış ama yaptırmam heralde bilmiyorum böylede yaşanmaz ya
ozlmakmhmt Seyda-06 evet kaslar işlevini yitirdiği için oluyormuş zaten idrarınızi yaparken bir anda değil az az tutarak yapıp kasları çalıştırmanız lazım sıkıp bırakın sıkıp bırakın
Seyda-06 ozlmakmhmt ameliyatı bilmiyorum ki hiç bugün sadece 5 6 kere değiştim heralde kıyafet öksürüyorum çare de bulamadım ne öksürüğe ne ona pid taktım ama hasta bezi falan kullanmak gerek heralde pedde tam çözüm değil 😔😔
ozlmakmhmt Seyda-06 evet değil canım sızma oluyor bu sıcakta çok kötü tam oh 6 ay adet derdi yok bu sıcaklarda derken bu bütün rahatı bozuyor ben pedin arasına bez kesip koydum hem tahriş etmesin hemde terletip rahatsız etmesin diye hasta bezi daha sıkıntı ya bu havalarda
Seyda-06 ozlmakmhmt hiç hasta bezi kullanmadım daha önce bende öksürmesem kaçmayacak da öksürük yakamı bırakmadı tüm dedim kusmalar bitti çok şükür artık ıslanmayacak derken öksürük belası geldi
Glcanky ozlmakmhmt evet özellikle sabah kalktığımda oluyor kriz tutuyor resmen kalkmamla öksürmem başlıyor nefes aldırmıyor resmen .
ozlmakmhmt Glcanky benimde öyle oluyor gece uykumdan uyandigimi biliyorum oksurucem diye ılık bal limon iç rahatlatıyor
Seyda-06 ozlmakmhmt bende pelvik taban rehabilitasyonu diye bişey duydum ama pek araştırma fırsatım olmadı
Glcanky ozlmakmhmt ne yaparsam yapayım sabah sanki nefes almamla öksürmem başlıyor genzim tıkanıyor açılana kadar öksürüyorum 1 haftadır böyle daha öncede olmuştu 1 ay sürmüştü Allah yardımcımız olsun valla zor