Ezgiii93 sancım düzensiz çıktı nst de hep 2 gün önce girdim planlı kendi isteğimle sezaryen olucam 39+1 de bebişte en son 3150 gr dı ama ne kadar doğar bilmiyorum yarın 9-10 gibi giricem ameliyata 8 de yatışım yapılıcak inşallah nasip olursa doğumda. Sonra paylaşırım yine sizinle kilosunu 🥰