burcu_tokgz Kızlar ne durumdasınız kaç gün geçti planlamalarınız ne durumda 🤷🏻♀️ bugün gene kontrole gittim benim kızın geleceği yok gibi pazara kadar geldi geldi gelmedi suni alıcam 40+4 olduk bugün
_momandbaby burcu_tokgz 40+0 ım rahimde yumusama var ama acıklık yok, 3800 dedi bebiş kilosuna 1 hafta öncede 3300dü🤷🏻♀️neyse, 41e kadar bekleriz gelmezse suni deneriz dedi oda olmazsa sezeryan dedi sizce ne yapmalıyım açılma olması için
Dmttthemum burcu_tokgz doktor suni ile açılma olacağını garanti etti mi bazı doktorlar suni ile de açılmaz deyip direk sezaryene alıyormuş ben de o kadar beklerse ne yapsam diye düşünüyorum
Berivanlina21 burcu_tokgz bacikolar bende 40 i geçerdim ama 3. Doğumum 39+3 te oldu nie derseniz activating labor yaptım 3 gün 3. Gün sonunda suyum geldi 😁 denemeye değer
lizge_2 burcu_tokgz Aşkım artık doğur yoksa 41 haftaya geliyorsun öyle doğum daha zor olur senin bebe çıkmak istemiyor 😄🐣
burcu_tokgz _momandbaby bende aynı durumdayım herşey denedim inan gram açılma yok benimde pazara kadar geldi geldi gelmedi suni olmadı sezeryan 🤷🏻♀️
TAkilicci burcu_tokgz 40+4 de doğum yapmıştım oğluma tam ☺️ bir şey soracağım açılma var mı yok mu diye doktor ne zaman baktı
Nazlii23 burcu_tokgz suni sanci fln doktorla hic konusmadik, ikinci dogumum 41+0da olmustu gerci onda gec dollenme vardi ama yine de 41a kadar olur diye düşünüyorum 😐
burcu_tokgz TAkilicci 40 ‘I gördüğümde baktı sonrasında 2 günde bir devam ediyor bugün gene baktı toplamda 3 kez bakılmış oldu 🤷🏻♀️
Jiyan63 @burcu_tokgz 39 haftalık oldum bebeğim 10 gün 2 hafta kadar önden gidiyor eğer 1 haftaya kadar gelmezse suni sancı ile başlatacak doktorum. Çünkü iri bebek olduğu için 40 haftadan fazla bekleyemeyiz diyor 🙃
burcu_tokgz Dmttthemum bence denenmeye değer garanti etmedi ama acil bir durum gelişmediği sürece sezeryana karşı
Gizem4435 Bende 40.haftadayim hiç belirti yok suyunda azalma başlamış yarın suni sancı ile doğum baslatacaklar. Korku sardı
burcu_tokgz Gizem4435 kasmayın kendinizi ben önceki doğumumda da suni sancı aldım sonuçta bedende gerçekleşmesi gereken bir kasılma olması lazım ki bebek kendini aşağı bıraksın bizlerde o olmadığı için dışardan bir etkenle bebek uyarılmış oluyor pozisyonunu alması için hiç strese girmeyin sağ Salim kavuşun inşallah 🌸
ESLEM16 Gizem4435 Allah yardımcınız olsun. Benim 40+4 de suyunda azalma var 2 cm de açıklık değip yatış vermişti doktorum. Suni sancıyı 11 saat çekmeme rağmen 8 cm açıklıkla sezeryana ald😮💨 bebek çıkmadı bir türlü iriymiş. 4 kilo 90 gram dogdu