Kızlar geçen sene boş gebelik deneyimi yaşamıştım. Sonrasında 1 sene denemedik. İlk denemede hamile kaldım şu an 5 haftalık fakat bu da sağlıksız gibi. İlk beta 74, sonraki (3 gün sonra) 128, ve en son bugün (8 gün sonra) 269. Gittiğim özel hastane dış gebelik şüphesiyle eğitim araştırmaya sevk etti. Orada acilden giriş yaptım, alttan muayene yapıldı kese görülmedi. Tekrar beta bakalım sonrasında gelin ne yapacağımıza bakalım dendi. Beta istedik 2 saat sonra sonuç göstermeye gidicem. Çok üzüldüm ya. Çok kolay gebe kalıyorum ama sağlıklı gebelikler olmuyor 😔 vardır elbet bir hayır ama psikolojik yıpratıcı süreçler hakikaten rabbim isteyen kimseye aratmasın inşallah 🤲🏻