xesra-0911 Kızlar tam göbeğimden ısırmıs ya zaten kan grubu olarakta sivrisineklerin sevdiği gruptayim her yerimi birakip göbeğimi ısırmışlar doğmamış bebeğime göz dikmişler resmen😂 çok kaşınıyor ama kaşımamaya çalışıyorum zararlımıdır
Onurbanuu xesra-0911 benımde oyle ya bıraz kolanya doktum elbısemın uzerınden kasımıstım cok orayı tahrıs etmıyım dıye😂