Merhabalar bugün 39+4 haftalık oldum kontrole gittim nst de sancı çıkmadı hiç açılmamda yok 2 . Gebeliğim doktor salı günü gel yatışını yapalım dedi suni sancı ile sancımı getirecek sancısı gelmeyip suni sancı alan varmı nasıl ilerliyor süreç çok uzun sürüyormu