Hayriyebugra5 Kızlar merhaba geçen perşembe beta 94 tü bugün 2000 e yükseldi ama hala ultrosonda göremedik başına gelen var mı
ozlmakmhmt Hayriyebugra5 erken dönemde görülmemesi normal canım 5+4 de gittim sadece kese vardı bebek yoktu
Zhrcyl Merhaba canım bende 5+0 beta hcg 5bin küsürlerde ama bugün kese gözükmedi. Doktorum normal dedi haftaya çağırdı, umarım bebeklerimiz sağlıklıdır🌸🩷