Bende şehir hastanesınde yaptırmıştım 20 dakıka inceledıkten sonra pozisyon değişmesi için tatlı bişeyler ye bırazdan tekrar gel demişti sonra bı 25 dakıka dha inceledı cok ilgiliydi doktor şansıma😍 bitince de yüzde 90 iyi, kötü bişey görünmüyor dedı raporda e nabıza düşmüştü. Yanı bana sonucu kendı dırek söyledı ben sonra raporu özeldekı doktoruma göstermiştim yinede.