seroooo 4 haftalık hamileyim arada kasığımda ağrı oluyor (çok şiddetli değil ) dış gebelik olabilir mi yoksa normal mi
ylnydgd Haftadayım kasık ağrıları hala bitmedi :) 12de bitecek diyorlar umarım öyledir. Dış gebelik %1 ihtimalmiş, çok da içini karartma bu hususta.