Kızlar ilk doğumumda kanamam 1 haftada bitmişti önce yoğun kırmızı sonra azalarak leke gibi gelmişti. Şimdi 1 hafta oldu hala yoğun kırmızı geliyor. Az önce de avuç içi büyüklüğünde bir parça geldi. Ağrılı sızılı değil ama merak ettim normal midir böyle bir şey yaşadınız mı? Yarın doktor kontrolüm var ama yaşayan var mı merak ettim.